Vytvoření marketingové studie za účelem propagace Ekoregionu Úhlava na Šumavě prostřednictvím profesionálního PR manažera.
Cílem aktivity je připravit ve spolupráci s profesionálním a zkušeným PR manažerem konkrétní a komplexní postup pro efektivní propagaci regionu v průběhu roku. Tato marketingová studie poslouží jako „manuál“ pro každoroční pravidelnou propagaci. Ekoregionu Úhlava, díky tomu bude region propagován udržitelným způsobem. Marketingovou studii bude PR manažer připravovat v úzké spolupráci s koordinátorem projektu, který bude zprostředkovávat potřebné znalosti o místě.
Vytvoření marketingové studie za účelem udržitelné propagace Ekoregionu Úhlava na Šumavě ve spolupráci s odbornými konzultanty, pracovníky informačních center a knihoven z daného regionu a dalších zainteresovaných osob – průvodci, zástupci místních sdružení apod.
Pořízení doplňujících propagačních předmětů s uvedením loga Ekoregionu Úhlava.